Zasady reklamacji:
BlueMoonLTD sp. z o.o. ponosi odpowiedzialność wobec klienta w momencie, kiedy produkt jest uszkodzony bądź wadliwy,
- BluMoonLTD sp. z o.o. odpowiada prawnie, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia otrzymania przesyłki przez klienta,
- Jeżeli towar ma wadę lub jest niezgodny z opisem, klient ma prawo do złożenia reklamacji,
- Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, sklep ma maksymalnie 14 dni na zwrot środków od dnia otrzymania przesyłki zwrotnej lub na wysyłkę nowego produktu nieuszkodzonego
- W przypadku odrzucenia reklamacji sklep odeśle produkt do klienta wraz z uzasadnieniem decyzji,
- Zalecamy składanie reklamacji za pomocą formularza zwrotu.
W jaki sposób dokonać reklamacji?
W załączonym pliku pdf znajduje się formularz zwrotu, który należy wydrukować, wypełnić oraz odesłać wraz ze zwracanym produktem na adres siedziby firmy. W formularzu należy podać przyczynę dokonania reklamacji. Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie pieniądze (włącznie z kosztem przesyłki zwrotnej) zostaną zwrócone klientowi na podany rachunek bankowy w terminie nie dłuższym niż 14 dni. Wybór przewoźnika realizującego zwrot jest dowolny. Przesyłki odesłane na koszt odbiorcy nie będą przyjmowane.
Adres do zwrotu:
BlueMoonLTD Sp. z o.o.
- Panieńska 9/13
03-704 Warszawa
mob. 503970793